Pierwszy raz u nas? Załóż konto

Pomoc
CQB.PL / Reklamacja i gwarancja
Reklamacja i gwarancja

Reklamacje w sklepie CQB.PL

Reklamację należy składać pod adresem lp.bqc@AMR podając następujące informacje:


1. Numer zamówienia i dane zamawiającego
2. Nazwa reklamowanego produktu najlepiej z bezpośrednim linkiem
3. Dokładny opis reklamacji – kiedy i w jakich okolicznościach dana wada powstała
4. Zdjęcie uszkodzonego produktu – nie jest ono wymagane ale bardzo wskazane, ułatwi wstępną analizę reklamacji jeśli wada widoczna jest gołym okiem

W odpowiedzi na taką wiadomość pracownik poinformuje o dalszych krokach procedury reklamacyjnej. Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni.

Gwarancja w sklepie CQB.PL

Gwarantem jest firma 8 .kol IX ortęip ,78/58 azciweikneiS .lu LACITCAT BQC Na każdy sprzedawany w naszym sklepie towar udzielamy 12 miesięcznej gwarancji z wyłączeniem produktów: rękawic, na które udzielamy 3 miesięcznej gwarancji. Gwarancja ważna jest na terenie Polski.


Gwarancja uznawana jest tylko wraz z oryginalnym dowodem zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych w wyniku nieodpowiedniej eksploatacji, braku konserwacji, przeróbek, uszkodzenia lub zużycia materiałów eksploatacyjnych a także naturalnego zużycia się towaru podczas eksploatacji. Termin rozpatrzenia reklamacji przez naszą firmę wynosi do 14 dni roboczych. Jeśli konieczne będzie wykonanie dodatkowej ekspertyzy i wysyłka towaru do producenta termin ten może wydłużyć się do 45 dni roboczych. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego uważa się datę odebrania towaru pod wskazanym powyżej adresem.

Po stwierdzeniu iż produkt kwalifikuje się do reklamacji w pierwszej kolejności towar zostanie doprowadzony do stanu używalności jeśli będzie to możliwe lub jeśli naprawa będzie trudna a przedmiot będzie mógł być użytkowany z wadą zostanie zaproponowana rekompensata części wartości przedmiotu jeśli gwarant uzna to za stosowne. W drugiej kolejności jeśli naprawa towaru będzie niemożliwa, klientowi zostanie przesłany produkt taki sam lub równorzędny. Kiedy nie będzie możliwe zaproponowanie równorzędnego produktu bo będzie on niedostępny klientowi przysługiwać będzie zwrot środków za zakupiony towar. To gwarant decyduje o metodzie rozwiązania reklamacji.


Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową i rękojmi.

 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie adresu e-mail w celu wysłania powiadomienia o dostępności
Wpisując tutaj swój adres e-mail otrzymasz powiadomienie jak tylko produkt pojawi się u nas na stanie. Nie ma konieczności kontaktu z obsługą sklepu, gdyż powiadomienie zostanie wysłane automatycnie kiedy tylko produkt trafi do naszego magazynu. Niestety nie znamy nawet przybliżonej daty dostawy niedostępnych produktów i zachęcamy do poszukania zamiennika. Produkt może byc niedostępny przez kilka tygodni, a nawet kilka miesięcy. Posiadając konto w naszym sklepie możesz zarządzać swoimi powiadomieniami w sekcji moje konto > powiadomienia.
Czego dotyczy Twoje pytanie?
Kiedy produkt będzie dostępny?
Nie jesteśmy w stanie określić kiedy towar będzie ponownie dostępny. W wypadku większości producentów dostawy przyjmujemy regularnie średnio w odstępach 1-2 miesiące. Jednak jeśli towar jest niedostępny u producenta jego status może się nie zmienić przez kilka miesięcy. Zawsze zachęcamy do znalezienia zamiennika interesującego Cię produktu. Jeśli bardzo zależy Ci na tym konkretnym egzemplarzu skorzystaj z opcji “powiadom mnie o dostawie” widocznej przy każdym niedostępnym produkcie. Po podaniu adresu e-mail powiadomimy Cię jak tylko produkt będzie znowu dostępny. To jedyna możliwa i pewna metoda powiadomienia o dostawie. Dopóki w naszym magazynie nie znajdzie się fizycznie dostawa towaru od danego producenta nikt z obsługi nie będzie w stanie udzielić informacji o dacie dostawy. Jest to po prostu niemożliwe. Liczymy na Twoje zrozumienie w tej kwestii.
Dostępność produktu?
Produkt, o który chcesz zapytać jest dostępny w naszym magazynie. Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji dostępność i czas realizacji (link). Nie musisz dodatkowo weryfikować z nami dostępności. Jeśli towar jest dostępny oznacza to, że jest dostępny na magazynie i nie jest konieczne dodatkowe sprawdzenie. Pamiętaj, że nasi pracownicy widzą dokładnie to co Ty na stronie sklepu. Upewnienie się czy produkt jest dostępny, może jedynie opóźnić Twój zakup a to może spowodować, że ktoś inny zakupi interesujący Cię przedmiot. Jeśli na naszej stronie widnieje informacja, że produkt jest dostępny to taka też informacja widnieje w naszym systemie magazynowym i identyczną informację otrzymasz od nas.
DODAJ_OPINIE