Pierwszy raz u nas? Załóż konto

Pomoc
CQB.PL / Regulamin
Regulamin

Regulamin - sklep CQB.PL

§1Warunki Ogólne

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.cqb.pl jest własnością firmy kaisugaJ zsakuŁ LACITCAT BQC z siedzibą w Łodzi przy 72 azcinwolaM .lu, wpisany do Centralnej Ewidencji i informacji o działalności gospodarczej prowadzonej przez ministra gospodarki NIP 97-75-462-827, REGON 888875001.
  2. Adres korespondencyjny, CQB TACTICAL źdóŁ 750-09 ,8 .kol IX ortęip ,78/58 azciweikneiS .lu, mail lp.bqc@ofni telefon 426421111.
  3. Kontakt ze sklepem możliwy jest drogą mailową. Sklep nie kontaktuje się z klientem telefonicznie. Kontakt drogą korespondencyjną możliwy jest jedynie na wskazany adres korespondencyjny.
  4. Korzystanie ze sklepu www.cqb.pl i kupowanie produktów od firmy CQB TACTICAL oznacza akceptację Regulaminu.
  5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.cqb.pl wyrażone są w polskich złotych, są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki, chyba że w opisie danego produktu jest napisane inaczej.
  6. Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty przedstawione na stronach WWW Sklepu Internetowego www.cqb.pl w chwili składania zamówienia.
  7. Zawartość sklepu internetowego www.cqb.pl nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu Cywilnego, lecz jest zaproszeniem do składania ofert. Złożenie zamówienia nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
  8. Wszystkie promocje na stronie www.cqb.pl skierowane są do klientów detalicznych.
  9. Klient oświadcza, że jest osobą pełnoletnią posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.

§2 Zamówienie

  1. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówienia na stronie lub e-mailem na adres: lp.bqc@ofni.
  2. Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług jest dostęp przez Usługobiorcę do komputera, przeglądarki internetowej, adresu e-mail oraz dostępu do Internetu. Strona CQB TACTICAL korzysta z plików Cookies i informacja o plikach Cookies dostępna jest tutaj https://cqb.pl/page_info.php?pages_id=90 a polityka prywatności dostępna jest tutaj: https://cqb.pl/page_info.php?pages_id=136
  3. Aby złożyć zamówienie w sklepie za pomocą formularza zamówienia, należy dodać produkty do koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” następnie wypełnić formularz zamówienia.
  4. Złożenie zamówienia zostaje automatycznie potwierdzone za pomocą zwrotnego e-maila. Nie oznacza to jednak zawarcia umowy kupna-sprzedaży a jedynie potwierdzenie złożenia oferty kupna, która przez sklep będzie weryfikowana.
  5. CQB TACTICAL niezwłocznie nie później jednak niż w terminie trzech dni roboczych prześle do klienta e-mail z potwierdzeniem przyjęcie zamówienia do realizacji. Za zawarcie umowy kupna-sprzedaży na odległość uznaje się moment wysłania do Klienta zamówionych produktów przez sklep www.cqb.pl. Umowa zawarta jest w języku polskim.
  6. Płatności za zamówienie można dokonać za pomocą przelewu lub też przy pomocy płatności za pobraniem.
  7. Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania Transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane Klienta będą wykorzystywane do celów marketingowych tylko wtedy jeśli klient wyrazi na to zgodę. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: lp.bqc@ofni lub też dokonać modyfikacji swoich danych w zakładce „Moje konto”. Firma CQB TACTICAL zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Dz.U.Nr 133 poz. 883. „O ochronie danych osobowych".
  8. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez sklep CQB.PL faktur, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres mailowy (to jest na adres mailowy podany przez Klienta podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia, klient odpowiada za poprawność podanego adresu email). Jednocześnie Klient oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym przez siebie adresem e-mail.
  9. Sklep doręczy towar zgodnie z umową na mocy aktualnie obowiązujących przepisów w tym w zgodzie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2020.287) wraz z późniejszymi zmianami.

§3 Wysyłka towaru

  1. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, kuriera InPost lub paczkomatu InPost. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień w polu „Adres dostawy”, spedytorem wybranym przez kupującego w owym formularzu. Koszt wysyłki poszczególnym spedytorem zawarty jest zawsze w formularzu zamówienia.
  2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni od dnia wysłania e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
  3. Termin realizacji zamówienia należy liczyć w sposób następujący:
    a. W przypadku wyboru sposobu płatności przelew od dnia wpływu pieniędzy na konto bankowe CQB TACTICAL
    b. W przypadku wyboru sposobu płatności sposobu za pobraniem od dnia przyjęcie potwierdzenia zamówienia do realizacji.
  4. Nie ma możliwości odbioru osobistego towaru zakupionego w sklepie www.cqb.pl
  5. W przypadku nieodebrania zamówienia przez Klienta od firmy kurierskiej(w tym z automatu paczkowego lub punktu odbioru), umowa sprzedaży rozwiązuje się w momencie otrzymania przez sklep zwrotu towaru od firmy kurierskiej. Klient otrzyma zwrot środków w terminie 7 dni od daty rozwiązania umowy. Zapis nie wyłącza możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§4 Zwrot towaru i reklamacje

  1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego ma prawo odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy oraz dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego. Takie samo prawo posiada także przedsiębiorca indywidualny jeśli zakup nie miał charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, przypadek szczegółowo opisany w art. 3855 kodeksu cywilnego i ma zastosowanie jedynie w tym wypadku. Oświadczenie odstąpienia od umowy powinno być zawarte na piśmie a do zachowania terminu 14 dni wystarczające jest wysłanie oświadczenia w powyższym terminie pocztą lub kurierem na adres:

    LACITCAT BQC
    8 .kol IX ortęip ,78/58 azciweikneiS .lu
    źdóŁ 750-09

  2. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  3. W razie odstąpienia od umowy sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni.
  4. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego a także przedsiębiorca indywidualny zawierający transakcję opisaną w art. 3855 kodeksu cywilnego ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  5. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego a także przedsiębiorca indywidualny zawierający transakcję opisaną w art. 3855 kodeksu cywilnego ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Podstawa i zakres odpowiedzialności sklepu wobec Klienta są określone w aktualnie obowiązujących przepisach prawa oraz w postanowieniach tego regulaminu.
  7. W przypadku reklamacji produktu zakupionego przez Klienta do dnia 31 grudnia 2022 odpowiedzialność sklepu określają przepisy Kodeksu Cywilnego w szczególności art. 556-576. Przepisy te określają w szczególności sposób w jaki sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność sklepu z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
  8. W przypadku reklamacji produktu zakupionego przez Klienta począwszy od dnia 1 stycznia 2023 lub jeśli produkt został zakupiony wcześniej ale jego doręczenie nastąpiło po tym dniu odpowiedzialność sprzedawcy określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2023, w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta.
  9. Sprzedawca w terminie 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego. Tyczy się to zarówno Konsumentów jak i przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

§5 Zasady publikowania opinii

  1. Sklep na karcie danego produktu umożliwia publikowanie opinii. Opinia, aby mogła zostać opublikowana powinna zostać napisana w języku polskim z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny.
  2. Opinia musi być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w sklepie internetowym. Zabrania się zawierania fikcyjnych lub pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii o produkcie. Opinia na karcie produktu może tyczyć się jedynie tego produktu.
  3. Dodawanie opinii nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
  4. Aby zapewnić prawdziwość opinii sklep każdorazowo weryfikuje wystawiane opinie. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności treści opinii z regulaminem. Klient odpowiada za podanie prawdziwych danych do poprawnej weryfikacji opinii, a także wyraża zgodę na opublikowanie jego danych osobowych. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki. Sklep publikuje jedynie zweryfikowane opinie, zgodne z regulaminem.
  5. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów i nie stanowią opinii sklepu. Klient ponosi pełną odpowiedzialność(w tym prawną) za wypowiedzi umieszczone przez niego w sklepie i zobowiązuje się nie naruszać swoimi wypowiedziami obowiązujących przepisów prawa ani osób trzecich.

§6 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców (B2B)

  1. Postanowienia tego działu tyczą się jedynie Klientów nie będących konsumentami.
  2. Przedsiębiorcy kupujący produkty w ramach B2B w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą (dalej również nazywani „Klient B2B”) mogą otrzymać również aneks do tego regulaminu wysyłany osobno. Akceptując ten regulamin akceptują też aneks sprzedaży B2B i jego ewentualne późniejsze zmiany.
  3. W wypadku sprzedaży w ramach B2B, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony, a zamówienie, a także ceny zmienione w dowolnym momencie bez podania przyczyny. Sklep nie gwarantuje żadnych terminów, w tym dostaw, w modelu sprzedaży B2B.
  4. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta B2B żadnych roszczeń w stosunku do sprzedawcy.
  5. Klient B2B posiada ograniczone możliwości płatności i dostawy w ramach sprzedaży B2B. Klient akceptuje przewoźników zaproponowanych przez sprzedawcę i pomimo tego rozumie jego odpowiedzialność za dostawę.
  6. Ciężar i korzyść związana z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu przechodzą na Klienta B2B z chwilą wydania towaru przewoźnikowi przez sprzedawcę. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru powstałe od momentu przyjęcia produktu przez przewoźnika, aż do wydania go Klientowi B2B w tym za opóźnienia dostawy. Klient B2B odpowiada za całą komunikację z przewoźnikiem i ewentualne ubezpieczenie transportu.
  7. Klient B2B zobowiązany jest niezwłocznie zbadać przesyłkę w czasie i w sposób ogólnie przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeśli stwierdzi uszkodzenie lub braki, które mogły powstać w transporcie, zobowiązany jest podjąć czynności niezbędne do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  8. W wypadku sprzedaży B2B sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni, a w uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać wydłużony. Klientom B2B nie przysługuje zwrot towaru.

§7 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, stosuje się przepisy powszechnie obowiązujące.
  2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  3. Ewentualne spory wynikające z umowy sprzedaży pomiędzy sklepem a konsumentem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Wszystkie informacje dostępne są pod adresem www.uokik.gov.pl w zakładce poświęconej konsumentom. Klient będący konsumentem ma także możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR do polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  4. Sprzedawca za wyraźną i dobrowolną zgodą Klienta, może przekazać dane osobowe Klienta firmie Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, w celu przesłania, przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, na adres e-mail Klienta ankiety służącej uzyskaniu od Klienta opinii na temat transakcji dokonywanej przez Klienta w Sklepie Internetowym.

Ostatnia aktualizacja: Kwiecień 2023
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie adresu e-mail w celu wysłania powiadomienia o dostępności
Wpisując tutaj swój adres e-mail otrzymasz powiadomienie jak tylko produkt pojawi się u nas na stanie. Nie ma konieczności kontaktu z obsługą sklepu, gdyż powiadomienie zostanie wysłane automatycnie kiedy tylko produkt trafi do naszego magazynu. Niestety nie znamy nawet przybliżonej daty dostawy niedostępnych produktów i zachęcamy do poszukania zamiennika. Produkt może byc niedostępny przez kilka tygodni, a nawet kilka miesięcy. Posiadając konto w naszym sklepie możesz zarządzać swoimi powiadomieniami w sekcji moje konto > powiadomienia.
Czego dotyczy Twoje pytanie?
Kiedy produkt będzie dostępny?
Nie jesteśmy w stanie określić kiedy towar będzie ponownie dostępny. W wypadku większości producentów dostawy przyjmujemy regularnie średnio w odstępach 1-2 miesiące. Jednak jeśli towar jest niedostępny u producenta jego status może się nie zmienić przez kilka miesięcy. Zawsze zachęcamy do znalezienia zamiennika interesującego Cię produktu. Jeśli bardzo zależy Ci na tym konkretnym egzemplarzu skorzystaj z opcji “powiadom mnie o dostawie” widocznej przy każdym niedostępnym produkcie. Po podaniu adresu e-mail powiadomimy Cię jak tylko produkt będzie znowu dostępny. To jedyna możliwa i pewna metoda powiadomienia o dostawie. Dopóki w naszym magazynie nie znajdzie się fizycznie dostawa towaru od danego producenta nikt z obsługi nie będzie w stanie udzielić informacji o dacie dostawy. Jest to po prostu niemożliwe. Liczymy na Twoje zrozumienie w tej kwestii.
Dostępność produktu?
Produkt, o który chcesz zapytać jest dostępny w naszym magazynie. Wszystkie informacje znajdziesz w sekcji dostępność i czas realizacji (link). Nie musisz dodatkowo weryfikować z nami dostępności. Jeśli towar jest dostępny oznacza to, że jest dostępny na magazynie i nie jest konieczne dodatkowe sprawdzenie. Pamiętaj, że nasi pracownicy widzą dokładnie to co Ty na stronie sklepu. Upewnienie się czy produkt jest dostępny, może jedynie opóźnić Twój zakup a to może spowodować, że ktoś inny zakupi interesujący Cię przedmiot. Jeśli na naszej stronie widnieje informacja, że produkt jest dostępny to taka też informacja widnieje w naszym systemie magazynowym i identyczną informację otrzymasz od nas.
DODAJ_OPINIE